Учасники організованої компанією Swiss Space Systems програми S3 ZeroG отримають спеціальний подарунок – годинник TAG Heuer S3.
Швейцарська часова марка TAG Heuer підкорює нові горизонти та спонсорує комерційні польоти в рамках міжнародної програми S3 ZeroG. Компанія підписала договір із Swiss Space Systems. Тепер кольори бренду пофарбуються не тільки нові хронометри, але й аеробус A340-300.

Як партнер у такому незвичайному проекті, швейцарський бренд TAG Heuer був обраний не випадково. Адже випущений компанією годинник підкорив космічні висоти ще 1962 року. Тоді на борт FriendShip 7 астронавт Джон Глен піднявся саме з хронографом марки Heuer.
Сьогодні завдяки старанням S3 повторити його досвід можуть і інші. Дочірнє підприємство відомої компанії Swiss Space Systems намагатиметься зробити космічні польоти доступними широкому загалу. Для цього і створюється програма польотів у невагомості. Причому взяти участь у ній зможе кожен охочий. Перші старти пройдуть восени безпосередньо у Швейцарії, а далі відлетіти в невагомість потенційні астронавти зможуть з майданчиків в Азії, ОАЕ та Північній Америці. Причому плани польотів A340, що нагадують політ приватного Джета, складаються індивідуально.
Не тільки реклама…
Підтримуючи створену S3 програму, TAG Heuer не обмежилася лише рекламною підтримкою. Компанія планується повністю спонсорувати весь захід разом із командою Swiss Space Systems.
Причому перший етап співпраці годинниковий бренд уже відзначив випуском нового ексклюзивного хронометру TAG Heuer S3. Унікальний виріб використовуватиметься як своєрідний посадковий талон. При цьому особисті речі, цінні предмети, прикраси та власний годинник пасажири аеробуса будуть змушені залишити на землі.
Однак кварцовий хронограф TAG Heuer S3 цілком вартий таких жертв. Модель, що відображає час з точністю до 1/10 секунд, укладена в сталевий корпус. Для більшої міцності виріб покритий карбідно-титановим сплавом.
Ще однією особливістю TAG Heuer S3 є спеціальна червона позначка на секундній шкалі, що відповідає тривалості польоту в невагомості. Нагадує про космічні польоти та нанесений на циферблат та каучуковий ремінець логотип S3. А також зображує зліт аеробуса А340 гравіювання на задній кришці хронометра.
Всі учасники експерименту зможуть зберегти отримані TAG Heuer S3 на згадку.
Докладна інформація про подальші умови партнерства компаній очікується вже у вересні.